Terminal płatniczy w hotelu
Terminal płatniczy w hotelu – nowoczesne płatności bezgotówkowe
Pięciogwiazdkowe rozwiązania dla turystyki! Terminal płatniczy to gwarancja komfortu i bezpieczeństwa płatności bezgotówkowych.
Prowadzisz hotel lub obiekt noclegowy? Terminal płatniczy to szereg korzyści. To wygodna i bezpieczna forma płatności.
Klienci są przyzwyczajeni do transakcji bezgotówkowych dlatego pozwól im roliczyć się w taki sposób jaki jest dla nich wygodny. Terminal może też skutecznie zachęcić klienta do przedłużenia pobytu lub wydania większej kwoty w hotelowej restauracji.
Dlaczego warto postawić na terminal w hotelu?
1. Zwiększenie komfortu gości
Terminal pozwala na płatność w recepcji, pokoju czy restauracji hotelowej – to wygoda, której poszukują nowocześni klienci.
2. Zachęta do zakupów i przedłużenia pobytu
Szybki sposób rozliczenia pobytu i usług sprzyja spontanicznym decyzjom: przedłużeniu pobytu lub zamówieniom w restauracji.
Zamień swój terminal w mobilne centrum zarządzania firmą, wyposażając go w dodatkowe funkcje:
Wybierz najlepszy model terminala i ciesz się płatnościami bezgotówkowymi.
Skorzystaj z oferty Polskich ePłatności dla branży turystycznej i realizuj płatności bezgotówkowe na najwyższym poziomie.
![]() Ingenico DESK 3500 |
![]() Ingenico MOVE 3500 |
![]()
|