Kasa fiskalna Datecs WP-50 - działanie i komunikaty

kasy fiskalne Datecs Kraków

Poniżej przedstawiamy kilka komunikatów i porad w użytkowaniu kasy fiskalnej Datecs WP-50


1. Datecs WP-50 test WiFi

Aby wykonać test WiFi w kasie fiskalnej Datecs WP-50 należy wybrać w menu TESTY KASY a następnie wykonać "Test 18" (LAN/WiFi)



2. Datecs WP-50 kontrolki - diody


Datecs WP-50 kontrolki


3. Datecs WP-50 brak komunikacji


W kasie Datecs WP-50 brak komunikacji oznacza brak połączenia z siecią WIFI lub GSM lub czhilową awarię serwerów CRK. Aby sprawdzić w pierwszym etapie problematykę należy w menu kasy wybrać TESTY KASY a następnie wykonać "Test 15" (Komunikacji z repozytorium). Jeśli po wykonaniu testu pojawi się łowo OK oznacza, że musimy cierpliwie czekać aby kasa fiskalna nawiązała ponownie transmisję danych z CRK. Jeśli na wydruku widnieje napis BŁAD to nalezy na nowo skonfigurować połączenie WiFi.

Jesli powyższe działania nie przynoszą skutku nalezy zgłosić się do serwisu kas.


4. Datecs WP-50 Wezwij serwis

Jesli na ekranie kasy fiskalnej Datecs WP-50 pojawi się komunikat "Wezwij serwis" to należy bezwzględnie skierować urządzenie do serwisu. Kasa jest zablokowana lub wystąpił błąd pamięci.
Prawdopodobne przyczyny pojawienia się komunikatu:
  • sporadyczne użytkowanie i/lub brak ładowania kasy
  • użytkowanie mimo komunikatu o rozładowanym akumulatorze
  • akumulator podtrzymania pamięci RAM uległ zużyciu / uszkodzeniu
  • akumulator główny uległ zużyciu / uszkodzeniu
  • wyłączenie kasy przez dłuższe trzymanie klawisza ESC
  • uszkodzenie pamięci chronionej

Dane kontaktowe

PROMOKAS
  • ul. Jakuba Bojki 2
  • 30-611 Kraków
  • NIP 9442081922
  • REGON 121178891

Formularz kontaktowy

promokas mapa