Kasa fiskalna Datecs WP-50 - działanie i komunikaty
Poniżej przedstawiamy kilka komunikatów i porad w użytkowaniu kasy fiskalnej Datecs WP-50
1. Datecs WP-50 test WiFi
Aby wykonać test WiFi w kasie fiskalnej Datecs WP-50 należy wybrać w menu TESTY KASY a następnie wykonać "Test 18" (LAN/WiFi)
2. Datecs WP-50 kontrolki - diody
3. Datecs WP-50 brak komunikacji
W kasie Datecs WP-50 brak komunikacji oznacza brak połączenia z siecią WIFI lub GSM lub czhilową awarię serwerów CRK. Aby sprawdzić w pierwszym etapie problematykę należy w menu kasy wybrać TESTY KASY a następnie wykonać "Test 15" (Komunikacji z repozytorium). Jeśli po wykonaniu testu pojawi się łowo OK oznacza, że musimy cierpliwie czekać aby kasa fiskalna nawiązała ponownie transmisję danych z CRK. Jeśli na wydruku widnieje napis BŁAD to nalezy na nowo skonfigurować połączenie WiFi.
Jesli powyższe działania nie przynoszą skutku nalezy zgłosić się do serwisu kas.
4. Datecs WP-50 Wezwij serwis
Jesli na ekranie kasy fiskalnej Datecs WP-50 pojawi się komunikat "Wezwij serwis" to należy bezwzględnie skierować urządzenie do serwisu. Kasa jest zablokowana lub wystąpił błąd pamięci.
Prawdopodobne przyczyny pojawienia się komunikatu:
- sporadyczne użytkowanie i/lub brak ładowania kasy
- użytkowanie mimo komunikatu o rozładowanym akumulatorze
- akumulator podtrzymania pamięci RAM uległ zużyciu / uszkodzeniu
- akumulator główny uległ zużyciu / uszkodzeniu
- wyłączenie kasy przez dłuższe trzymanie klawisza ESC
- uszkodzenie pamięci chronionej