błąd kom repozytorium w kasach fiskalnych Novitus
Jak poradzić sobie z komunikatem "błąd kom z repozytorium" w kasach i drukarkach fiskalnych Novitus?
Kasy i drukarki fiskalne Novitus są niezawodnymi narzędziami do prowadzenia sprzedaży, jednak mogą zdarzyć się sytuacje, w których użytkownik napotka na komunikat "błąd kom z repozytorium".
Jest to komunikat informujący o braku dostępu do sieci internet, w wyniku czego zgromadzone dane nie został wysłane do Repozytorium. Komunikat nie powoduje blokady kasy fiskalnej!
Sprawdź połączenie internetowe
Najczęstszą przyczyną błędów komunikacji z repozytorium jest problem z połączeniem internetowym. Upewnij się, że Twoje urządzenie jest prawidłowo połączone z siecią.
Krok po kroku:
- Sprawdź, czy urządzenie jest podłączone do routera przez kabel Ethernet lub czy łączność Wi-Fi działa poprawnie.
- Uruchom ponownie router oraz urządzenie fiskalne.
- Sprawdź, czy inne urządzenia w sieci mają dostęp do internetu.
Jeśli parametry dostępu do internetu zmieniły się to poniżej przesyłamy link do instrukcji konfiguracji kas i drukarek Novitus do współpracy z CRK, które pomogą Ci rozwiązać ten problem i przywrócić normalne funkcjonowanie urządzenia.
Pobierz - Instrukcja konfiguracji kas Novitus do współpracy z CRK
Pobierz - Instrukcja konfiguracji drukarki Deon Bono Online do współpracy z CRK
Pobierz - Instrukcja konfiguracji połączenia drukarki HD i HD II Online do współpracy z CRK
Komunikat "błąd kom. z repozytorium" w kasach i drukarkach fiskalnych Novitus może być frustrujący, ale najczęściej jego przyczyna leży w problemach z połączeniem internetowym lub jego niepoprawnej konfiguracji. Postępując zgodnie z powyższymi krokami, powinieneś być w stanie szybko rozwiązać problem i przywrócić normalne funkcjonowanie urządzenia. Jeśli problem będzie się utrzymywał, skontaktowanie się z naszym serwisem technicznym, który zapewni fachową pomoc i wsparcie.
Nagrody i wyróżnienia dla kas i drukarek fiskalnych Novitus