GESTOR GT

699 In stock GESTOR GT

Wysyłka 0,00 zł

  • 568,29 zł netto
  • 699,00 zł netto
  • 699,00 zł brutto
  • Najniższa cena z 30 dni: 859,77 zł brutto
  • Taniej o -19%
  • Bezpłatna dostawa

Dodaj do porównania

system zarządzania relacjami Gestor GT
Gestor GT



Gestor GT
to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.

Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.

Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.


Najważniejsze zalety Gestora GT:
  • szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
  • planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
  • kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
  • wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
  • dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
  • możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
  • liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
  • powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
  • biblioteka dokumentów;
  • schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
  • wygodny system notatek;
  • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
  • możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu.

Minimalne wymagania systemowe

  • komputer z procesorem minimum 1 GHz (lub lepszym);
  • 1 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016; Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

weryfikator

Inne produkty z tej kategorii

SUBIEKT NEXO (3 STANOWISKA)

  1. Taniej o -19%
  2. Bezpłatna dostawa
SUBIEKT NEXO (3 STANOWISKA)
  • 934,15 zł netto
  • 1 155,00 zł netto
  • 1 149,00 zł brutto
  • Najniższa cena z 30 dni:
    1 420,65 zł brutto

SUBIEKT GT

  1. Taniej o -31%
  2. Bezpłatna dostawa
SUBIEKT GT
  • 649,59 zł netto
  • 945,00 zł netto
  • 799,00 zł brutto
  • Najniższa cena z 30 dni:
    1 162,35 zł brutto

SFERA DLA SUBIEKTA GT

  1. Taniej o -27%
  2. Bezpłatna dostawa
SFERA DLA SUBIEKTA GT
  • 690,24 zł netto
  • 945,00 zł netto
  • 849,00 zł brutto
  • Najniższa cena z 30 dni:
    1 162,35 zł brutto

GESTOR GT SFERA

  1. Taniej o -19%
  2. Bezpłatna dostawa
GESTOR GT SFERA
  • 1 137,40 zł netto
  • 1 398,00 zł netto
  • 1 399,00 zł brutto
  • Najniższa cena z 30 dni:
    1 719,54 zł brutto

SELLO

  1. Taniej o -23%
SELLO
  • 153,66 zł netto
  • 199,00 zł netto
  • 189,00 zł brutto
  • Najniższa cena z 30 dni:
    244,77 zł brutto

SUBIEKT SPRINT 2

  1. Taniej o -9%
  2. Bezpłatna dostawa
SUBIEKT SPRINT 2
  • 365,04 zł netto
  • 400,00 zł netto
  • 449,00 zł brutto
  • Najniższa cena z 30 dni:
    492,00 zł brutto

SUBIEKT GT SFERA

  1. Taniej o -31%
  2. Bezpłatna dostawa
SUBIEKT GT SFERA
  • 1 300,00 zł netto
  • 1 890,00 zł netto
  • 1 599,00 zł brutto
  • Najniższa cena z 30 dni:
    2 324,70 zł brutto

Dane kontaktowe

PROMOKAS
  • ul. Jakuba Bojki 2
  • 30-611 Kraków
  • NIP 9442081922
  • REGON 121178891

Formularz kontaktowy

promokas mapa